Isnin, 30 April 2012

[14 Gambar] Aksi Kucing Yang Bengang Tapi Cute Bila Dimandikan


Orang kata kucing dengan air macam minyak dengan air jugak, tak boleh nak sebati... yer ke? Aku tak tahu sebab aku tak bela kucing ni, aku bela [dot dot dot] sahaja, hahaha...

Sian aku tengok kucing-kucing ni di perlakukan begini, tapi untuk kebaikan diorang jugak kan... supaya tak ader kutu. betul ker aku cakap nih, ngeh ngeh ngeh... Kalau korang pun tak suka mandi mesti kutu berkampung tahu!

Lagi gambar di bawah...















Sekor-sekor muke bengan nagn tak puas hati... hahaha... tapi tetap cute. Kucing korang semua macam ni jugak ker time kene mandi? 

sumber : buzzfeed

0 comments :

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referer | Busuk

Referer | Gua Blog

referer | Pingje

Simple Template edited by Blogger Malaysia :: Powered by Blogger